Zihninden silemiyorsun onu.
Anılarını.
Bir adresi olsa belki de camının altına gidip seslenip aşağı inmesini bekleyeceksin.
Onun kalbinde yerin olsaydı belki de gidip kollarından tutup çekecektin kendine.
Onun zihninde bir yerin olsaydı belki de arayıp konuşmak isterdin saatlerce.
Onun gözlerinde yerin olsaydı belki de onların içine saatlerce; bıkmadan ,usanmadan, doyamadan bakacaktın.
Onun cümlelerinde bir yerin olsaydı belki de her cümlesini ezbere bilirdin.
Onun hikayesinde bir yerin olsaydı belki de beraber hikayenizi en baştan yazardınız.
Ama unutmamalısın ki nasıl sen onda değilsen, o da sende var olamaz.
Bırak yalnızca kendisinden oluşan hikayesini yazsın. Senin artık kendi hikayene dönme zamanın geldi.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder