Bazen hala "one day" i düşünüyorum. Şimdi içinde olsak konuşmadıkları kısımda olurduk. Birbirimizi de başka ilişkilerin içinde bulurduk.
Sonrasında kavuştukları için mi içinde olmak istiyorum?
Peki sonunda kendimi öldürmek istiyor muyum?
Bazen hala "one day" i düşünüyorum. Şimdi içinde olsak konuşmadıkları kısımda olurduk. Birbirimizi de başka ilişkilerin içinde bulurduk.
Sonrasında kavuştukları için mi içinde olmak istiyorum?
Peki sonunda kendimi öldürmek istiyor muyum?
Bazen hala "one day" i düşünüyorum. Şimdi içinde olsak konuşmadıkları kısımda olurduk. Birbirimizi de başka ilişkilerin içinde bul...