"Hiç umudum kalmadığında içimden fısıldadığım bir şey vardır 'bütün çiçekleri koparabilirsin ama baharın gelişini engelleyemezsin."
Sahi, geldi mi bahar?
Bazen hala "one day" i düşünüyorum. Şimdi içinde olsak konuşmadıkları kısımda olurduk. Birbirimizi de başka ilişkilerin içinde bul...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder