25 Temmuz 2025 Cuma

Pus

Bazen hala "one day" i düşünüyorum. Şimdi içinde olsak konuşmadıkları kısımda olurduk. Birbirimizi de başka ilişkilerin içinde bulurduk.

Sonrasında kavuştukları için mi içinde olmak istiyorum?

Peki sonunda kendimi öldürmek istiyor muyum?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Pus

Bazen hala "one day" i düşünüyorum. Şimdi içinde olsak konuşmadıkları kısımda olurduk. Birbirimizi de başka ilişkilerin içinde bul...