O gün istasyona gittim.
Bir biletim yoktu. Beklediğim bir trende.
Yolculuk için değil, beklemek için gittim.
Bekleyişlerimiz hep anlamlı olmaz ya. Bekleriz olmaz, beklemeyiz olur.
Buna biz karar veremeyiz.
Bende şimdi kararı vermeye geldim.
Bazen hala "one day" i düşünüyorum. Şimdi içinde olsak konuşmadıkları kısımda olurduk. Birbirimizi de başka ilişkilerin içinde bul...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder