Ben bir su olsam akardım deltalardan,
Bir toprak olsam can verirdim yeryüzünde,
Bir bulut olsam süzülürdüm gökyüzünde,
Bir ağaç olsam çiçeklenirdim baharda,
Ama ben bir insan oldum,
Yaşattım ve yaşadım.
Bazen hala "one day" i düşünüyorum. Şimdi içinde olsak konuşmadıkları kısımda olurduk. Birbirimizi de başka ilişkilerin içinde bul...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder